Strona główna Szkolenia 3ds Max 3ds Max | Modelowanie i wizualizacja

3ds Max | Modelowanie i wizualizacja

1 099,00 

Zapraszamy na certyfikowane szkolenie z programu Autodesk 3ds Max. Kurs trwa 32 godz. lekcyjne. Płatność za kurs może odbyć się w ratach. Szkolenie przeznaczone jest dla uczniów, studentów i nauczycieli, dla profesjonalistów oferta tutaj.

Wyczyść
Kategoria:

Jakie zalety ma szkolenie 3ds Max 2016?

  • nauczysz się efektywnie, szybko i w bardzo krótkim czasie posługiwać programem
  • stopień podstawowy i zaawansowany jest połączony, dzięki czemu nauczymy Cię obsługi programu od podstaw i przygotujemy na poważniejsze wyzwania projektowe na poziomie zaawansowanym
  • kurs jest akredytowany przez firmę Autodesk
  • dostajesz Certyfikat ze znajomości obsługi oprogramowania
  • pracujesz w wyposażonej sali
  • łączymy oba stopnie zaawansowania dlatego oszczędzasz czas i pieniądze
  • zajęcia w małych grupach dzięki czemu Instruktor poświęca Ci dużo czasu
  • terminy ustalamy indywidualnie z każdą grupą

 

Podstawy modelowania, 16 godzin lekcyjnych

Zapoznanie z interfejsem i przygotowania ustawień programu

  • Zapoznanie się z interfejsem użytkownika / panel komend / pasek narzędzi”
  • Zakładanie folderu roboczego / sposoby zapisywania i archiwizowania projektu
  • Praca z narzędziami do nawigacji: kostka obrotu / koło sterowania
  • Ustawienia ogólne / autozapisu / rzutni / jednostki

Praca z obiektami w przestrzeni

  • Tworzenie obiektów i ich edycja
  • Narzędzie obracania / skalowania / przesuwania / wyrównania / lustro / wyrównanie
  • Ustawienie przyciągania
  • Menedżer właściwości warstw
  • Wyszukiwanie obiektów / tworzenie zespołu obiektów i jego edycja / grupy selekcji
  • Sposoby klonowania obiektów

Modelowanie ściankowe Edit Poly

  • Edytor siatki Edit Poly
  • Modyfikacja siatki za pomocą wierzchołków, krawędzi i poligonów
  • Narzędzia do edycji Edit Poly
  • Sposóby zaznaczania obiektów i jego elementów, soft selection

Rysowanie i edycja linii:

  • Sposoby edycji linii, określanie krzywizny / łączenie punktów

 

Podstawy wizualizacji, 16 godzin lekcyjnych

Tworzenie i nakładanie materiałów

  • Omówienie narzędzi w oknie „Edytora Materiałów”
  • Rozmieszczenie materiału na obiekcie, modyfikator UVW Map
  • Tworzenie materiałów

Ustawianie ujęć i oświetlanie sceny w różnych porach dnia

  • Wstawianie kamer, ustawianie ogniskowej
  • Omówienie świateł podstawowych
  • Ustawianie intensywności świateł i zakresu świecenia
  • Ustawianie gęstości i gładkości cieni
  • Przygotowanie sceny do renderingu (Mental Ray / Iray)