Strona główna Szkolenia 3ds Max 3ds Max | Modelowanie i wizualizacja

3ds Max | Modelowanie i wizualizacja

1099.00 

Zapraszamy na certyfikowane szkolenie z programu Autodesk 3ds Max. Kurs trwa 32 godz. lekcyjne. Płatność za kurs może odbyć się w ratach. Szkolenie przeznaczone jest dla uczniów, studentów i nauczycieli, dla profesjonalistów oferta tutaj.

Najbliższe szkolenie w lipcu, w razie zainteresowania prosimy o kontakt mailowy na szkolenia@bim.edu.pl

Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis

Dla osób działających w kierunku: architektura, budownictwo, projektowanie, wizualizacje, projektowanie

PLUS TWORZENIA WIZUALIZACJI:

  • zaprezentujesz swój projekt
  • możliwość świadczenia nowych usług
  • przygotujemy Cię na nowe wyzwania

ZALETY SZKOLENIA:

  • nauczysz się efektywnie posługiwać programem
  • wymodelujesz w 3D swój projekt
  • stworzysz kilka modeli z oświetleniem o różnej porze dnia
  • nałożysz tekstury drewna, betonu itp. na swój model
  • przygotujesz scenę do wyrenderowania z zewnątrz i wewnątrz
  • pracujesz w wyposażonej sali komputerowej
  • zajęcia w grupach 6-10 osób dzięki czemu Instruktor poświęca Ci dużo czasu

CO OTRZYMASZ NA SZKOLENIU:

  • skrypt w formie papierowej z funkcjami pomocnymi przy modelowaniu i wizualizacji budynku architektonicznego oraz wnętrza
  • cyfrową bibliotekę obiektów mebli i budynków
  • prezentacje i materiały dydaktyczne dotyczące wizualizacji, fotografii
  • wsparcie w trakcie trwania szkolenia i po szkoleniu

PO ZAJĘCIACH:

  • łatwy dostęp do zasobów i narzędzi
  • profesjonalnie wykonasz wizualizacje projektu dla klienta
  • umiejętności zapewniające uznanie w branży
  • cenne kwalifikacje
  • certyfikat ukończenia szkolenia Autodesk (Certificate of Course Completion)

Podstawy modelowania, 16 godzin lekcyjnych

Zapoznanie z interfejsem i przygotowania ustawień programu

  • Zapoznanie się z interfejsem użytkownika / panel komend / pasek narzędzi
  • Zakładanie folderu roboczego / sposoby zapisywania i archiwizowania projektu
  • Praca z narzędziami do nawigacji: kostka obrotu / koło sterowania
  • Ustawienia ogólne / autozapisu / rzutni / jednostki

Praca z obiektami w przestrzeni

  • Tworzenie obiektów i ich edycja
  • Narzędzie obracania / skalowania / przesuwania / wyrównania / lustro / wyrównanie
  • Ustawienie przyciągania
  • Menedżer właściwości warstw
  • Wyszukiwanie obiektów / tworzenie zespołu obiektów i jego edycja / grupy selekcji
  • Sposoby klonowania obiektów

Modelowanie ściankowe Edit Poly

  • Edytor siatki Edit Poly
  • Modyfikacja siatki za pomocą wierzchołków, krawędzi i poligonów
  • Narzędzia do edycji Edit Poly
  • Sposóby zaznaczania obiektów i jego elementów, soft selection

Rysowanie i edycja linii:

  • Sposoby edycji linii, określanie krzywizny / łączenie punktów

Podstawy wizualizacji, 16 godzin lekcyjnych

Tworzenie i nakładanie materiałów

  • Omówienie narzędzi w oknie „Edytora Materiałów”
  • Omówienie działania materiałów i zmiennych, które go tworzą
  • Tworzenie bazy własnych materiałów
  • Dodawanie mapy kolorystycznej (Diffuse), odbić (Reflection) i nierówności (Bump)
  • Rozmieszczenie materiału na obiekcie, modyfikator UVW Map

Ustawianie ujęć i oświetlanie sceny w różnych porach dnia

  • Wstawianie kamer, ustawianie ogniskowej
  • Omówienie świateł podstawowych
  • Ustawianie światła dziennego i nocnego
  • Ustawianie intensywności świateł i zakresu świecenia
  • Ustawianie gęstości i gładkości cieni
  • Przygotowanie sceny do renderingu (Arnold / Mental Ray / Iray)

Polecany artykuł