Strona główna Szkolenia 3ds Max 3ds Max | Modelowanie i wizualizacja

3ds Max | Modelowanie i wizualizacja

899.00 

Zapraszamy na certyfikowane szkolenie z programu Autodesk 3ds Max. Kurs trwa 32 godz. lekcyjne. Płatność za kurs może odbyć się w ratach. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną wymodelować model wnętrza (interior) i model zewnętrza budynku (exterior) i zaprezentować projekt architektoniczny na wizualizacjach. Zajęcia prowadzone są w tygodniu, pomiędzy zajęciami jest czas na samodzielną pracę i utrwalanie nowych narzędzi. Zajęcia podzielone są na 4 moduły, na każdy moduł składa się tworzenie modelu architektonicznej, nakładanie materiałów, oświetlanie i renderowanie.
Zajęcia wspomagane są ponad 20 godzinami video na platformie e-learningowej. Instruktor omawia poszczególne zagadnienia krok po kroku, w ramach powtórki po zajęciach i utrwalenia wiedzy.

Termin 2 – W TYGODNIU
Stacjonarnie
31.07.2023, 9:00-16:30 (pon.)
02.08.2023, 9:00-16:30 (śr.)
14.08.2023, 17:00-20:30 (pon.)
16.08.2023, 17:00-20:30 (śr.)
21.08.2023, 17:00-20:30 (pon.)
23.08.2023, 17:00-20:30 (śr.)

SKU: Brak danych Kategoria:

Opis

Rozpocznij naukę na Youtube

  • możesz rozpocząć naukę przed zajęciami, pobierając wersje Trial 3ds Max, i krok po kroku stworzyć model wnętrza. Filmy omawiające podstawy są umieszczane na Naszym kanale Youtube, nowy film co czwartek.

Ponad 20 godzin filmów dla Ciebie

  • zajęcia wspomagane są platformą e-learningową do której przydzielamy dostęp po rejestracji na szkolenie,
  • są tam filmy z narastającym stopniem trudności od modelowania, przez teksturowanie, nakładanie materiałów i renderowanie w Corona Renderer: https://bim.edu.pl/kursy-online/

Kompozycja z brył

  • Interfejs użytkownika, obsługa myszki, podstawowe skróty
  • Przemieszczenie, obracanie, skalowanie (Gizmo, kolorowe strzałki)
  • Kopiowanie (Gizmo + Shift), odbijanie (Mirror), dopasowywanie (Align)
  • Ustawienie kamer, prostowanie pionów (Vertical shift)
  • Ustawienie światła dziennego (Systems > Daylight system)
  • Nakładanie materiałów, zmiana koloru materiału (Material editor)
  • Rendering: Arnold

Forma i wnętrze z sześcianów

  • Aranżacja wnętrz i otoczenia
  • Zapoznanie się z interfejsem i konfiguracja programu przed przystąpieniem do pracy
  • Poruszanie się w przestrzeni trójwymiarowej
  • Tworzenie przedmiotów w odpowiednich proporcjach
  • Samodzielna twórcza praca z użyciem danych narzędzi
  • Ocena własnej pracy
  • Zapoznanie się z reakcją materiałów na światło
  • Uchwycenie różnorodności oświetlania przez światło słoneczne

Modelowanie Editable Poly i rodzaje oświetleń

  • Edycja ściankowa, Editablepoly
    • Swobodna edycja geometrii,Vertex, Edges, Border, Polygons, Elements
    • Dodawanie geometrii i odejmowanie, Attach/Detach
    • Nacinanie obiektu, Quickslice/Cut/Sliceplane
    • Extrude (wypychanie), Bevel (wypychanie i ścinanie), Inset (wciskanie), Outline
      Autosmooth
  • Linie, kształty i nadawanie grubości (Rendering panel, modyfikator Sweep)
  • Scalanie geometrii, wycinanie, operacje boolean, Compoundobjects>Boolean
  • Teksturowanie z rzeczywistymi wymiarami, UVW mapping, biblioteka materiałów Autodesk
  • Modyfikatory Shell/Lathe/Ripple/FFD/Extrude/Symmetry/Turbosmooth
    Schody

Studium światła

  • Ustawienie wnętrza i materiałów do testów
  • Rodzaje świateł i ich zastosowanie: Skydome, Distant light, Quad portal
  • Kontrola kamery, ustawienie ujęcia i ekspozycji (czas naświetlania, przysłona, czułość)

Aranżacja wnętrza

  • Omówienie narzędzi w oknie „Edytora Materiałów”
  • Omówienie działania materiałów i zmiennych, które go tworzą
  • Tworzenie bazy własnych materiałów
  • Dodawanie mapy kolorystycznej (Diffuse), odbić (Reflection) i nierówności (Bump)
  • Rozmieszczenie materiału na obiekcie, modyfikator UVW Map
  • Ustawianie ujęć i oświetlanie sceny w różnych porach dnia

Modelowanie budynku

  • Przygotowanie modelu budynku do renderowania (import z AutoCAD, Revit, Archicad, .dwg, .rvt, .fbx, .3ds)
  • Uszczegóławianie modelu, praca na modyfikatorach (Shell, Lathe, EditPoly, TurboSmooth)
  • Tworzenie materiałów z tekstur (drewno, cegły, beton, trawa, kamień, tynk)
  • Nakładanie materiałów i skalowanie (UVW Map)
  • Ustawienie kamer z zewnątrz (PhysicalCamera)
  • Oświetlenie sceny światłem dziennym i wieczornym
  • Dodawanie sztucznego światła do wnętrza budynku
  • Renderowanie

 

Rozszerzenia w 3ds Max

  • symulacja grawitacji
  • wstęp do symulacji cząsteczek
  • pasek z animacją i tworzenie klatek kluczowych dla kamery
  • animacja słońca
  • praca z Xref przy dużych projektach

Na kursie pracujesz w 3ds Max

  • Inne dostępne programy firmy Autodesk w kolekcji AEC,
  • Darmowe licencje dla studentów dostęp TUTAJ

Zalety szkolenia

  • Nauczysz się efektywnie posługiwać programem
  • Wymodelujesz w 3D swój projekt
  • Stworzysz kilka modeli z oświetleniem o różnej porze dnia
  • Nałożysz tekstury drewna, betonu itp. na swój model
  • Przygotujesz scenę do wyrenderowania z zewnątrz i wewnątrz
  • Pracujesz w wyposażonej sali komputerowej
  • Zajęcia w grupach 6-10 osób dzięki czemu Instruktor poświęca Ci dużo czasu

Dla kogo szkolenie

  • Dla osób działających w kierunku: architektury, konstrukcji, inżynierii budowlanej, geodezji i architektury wnętrz.
  • Dla studentów, osób rozpoczynających karierę i dla profesjonalistów rozpoczynających pracę w technologii BIM na oprogramowaniu Revit.

Co otrzymasz na szkoleniu

  • Skrypt w formie papierowej z funkcjami pomocnymi przy modelowaniu i wizualizacji budynku architektonicznego oraz wnętrza,
  • Cyfrową bibliotekę obiektów mebli i budynków,
  • Prezentacje i materiały dydaktyczne dotyczące wizualizacji, fotografii,
  • Wsparcie w trakcie trwania szkolenia i po szkoleniu.

Po zajęciach

  • Łatwy dostęp do zasobów i narzędzi,
  • Profesjonalnie wykonasz wizualizacje projektu dla klienta,
  • Umiejętności zapewniające uznanie w branży,
  • Cenne kwalifikacje,
  • Certyfikat ukończenia szkolenia Autodesk (Certificate of Course Completion).

Może spodoba się również…

Moduły Szkoły BIM

Nowości